WYJŚCIE DO QUESTROOMU  KLASY 7A I 7B

 Nasze siódme klasy  uwielbiają rozwiązywać zagadki  stąd pomysł wycieczki do Questroomu .

QUESTROOM to nie tylko świetna zabawa, ale również ciekawy sposób na rozwijanie umiejętności logicznego myślenia i pracy w grupie.

Celem gry jest wyjście z pokoju przed upływem czasu. Jest to  okazja, aby zaobserwować swoich uczniów podczas gry,  lepiej poznać ich umiejętności oraz sposób myślenia. Oto krótki opis niektórych z tematów, które wystąpiły w pokojach zagadek:

  1. "Ucieczka z więzienia": w tym pokoju uczestnicy musieli znaleźć sposób na wydostanie się z więzienia, rozwiązując różne zagadki i wykorzystując swoją spostrzegawczość i umiejętności logicznego myślenia.  Byli zamknięci w celi lub więziennej komnacie i  musieli pokonać różne przeszkody, aby odnaleźć klucze lub kody, które pozwoliły im na wyjście.
  2. "Krwawa rzeźnia": ten pokój był  przeznaczony dla osób, które lubią mocniejsze wrażenia i związany jest z tematyką horroru. Uczestnicy musieli rozwiązać szereg zagadek, aby uciec z rzeźni, przedstawionej jako przerażające miejsce, pełne pułapek i ukrytych przedmiotów. W tym pokoju były użyte różnego rodzaju efekty dźwiękowe i wizualne, aby jeszcze bardziej wzmocnić wrażenia.
  3. "Śmierć w bractwie": w tym pokoju uczestnicy musieli odkryć sekrety tajemniczego bractwa, w którym doszło do morderstwa. Musieli zbadać ślady i dowody, aby rozwiązać zagadki i w końcu odnaleźć mordercę. W tym pokoju pojawiły się różne intrygi i zaskakujące zwroty akcji.
  4. "5 morderstw": w tym pokoju uczestnicy musieli rozwiązać pięć różnych zagadek związanych z morderstwami, aby odnaleźć klucz, który pozwolił na wyjście z pokoju. Każda zagadka była związana z innym morderstwem, a uczestnicy musieli znaleźć sposób, aby połączyć wszystkie wskazówki, aby odkryć prawdziwą historię.
  5. "Upadłe królestwa": to pokój, do którego nikt nie wszedł , ponieważ  jest przeznaczony dla bardzo doświadczonych graczy, którzy posiadają już pewne doświadczenie w rozwiązywaniu zagadek.